انجمن علمی پژوهشگری دانشجویان دانشگاه فرهنگیان اهواز

پردیس فاطمه الزهرا(س) اهواز

دانشجومعلمان عزیز باما همراه باشید!

خبرهایی درراه است....

فراخوان همایش تحقیقات کیفی درتربیت معلم

جمعه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۴، ۰۶:۳۲ ب.ظ


🔴به گزارش  ایرنا ؛ دبیر علمی این همایش با اعلام این خبر ؛ مدیریت آموزش در تربیت معلم، روش های تدریس در تربیت معلم، برنامه درسی در تربیت معلم، الزامات پژوهش در تربیت معلم، الزامات آموزش و یادگیری در تربیت معلم، الزامات فعالیت های دانشجویی در تربیت معلم، امکان و راهکارهای نهادینه کردن ارزشیابی کیفی در تربیت معلم، تربیت معلم و الزامات اخلاق اجتماعی، تجربه کارورزی در تربیت معلم و آموزش و یادگیری را از محورهای این همایش برشمرد.


دبیر علمی این همایش روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: همایش یاد شده از سوی دانشگاه فرهنگیان استان کرمان برگزار می شود.

به گفته وی مقالات ارسالی باید در برگیرنده موضوعات علمی، پژوهشی و منطبق با اصول تحقیقات کیفی و بر اساس پارادایم و فلسفه مربوط تدوین شده باشند.



💢وی خاطرنشان کرد: همایش تحقیقات کیفی در تربیت معلم علاوه بر روش های اصلی تحقیقات کیفی، از مقالات اقدام پژوهی، روایت پژوهی و تجارب دانشجو معلمی نیز استقبال می کند.


وی مهلت ارسال اصل مقالات را تا چهاردهم اردیبهشت 95 اعلام کرد و گفت: علاقه مندان می توانند از طریق پایگاه اینترنتی 

http://pknt.cfu.ac.ir

 از شرایط ارسال و محورهای همایش مطلع شوند و برای ثبت نام در همایش اقدام کنند.


بلوردی گفت: پژوهشگران بایستی مقالات خود را از طریق پست الکترونیک به آدرس pf.nasir@gmail.com ارسال کنند، همچنین دبیرخانه همایش از طریق شماره تلفن 33311040 آماده پاسخگویی به سئوالات محققان در ساعات اداری است.

وی افزود: همایش تحقیقات کیفی در تربیت معلم 28 ادیبهشت 95 در سالن همایش های پردیس خواجه نصیرالدین طوسی دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار خواهد شد.



رفاه و بهزیستی، الزامات رفاهی در تربیت معلم،سلامت روان و الزامات آن در تربیت معلم، سلامت معنوی و الزامات آن در تربیت معلم، آسیب های اجتماعی، تربیت معلم و الزامات پیشگیری و کاهش گرایش به موادمخدر، تعارضات فرهنگی و نقش آن در تربیت معلم، تربیت معلم و راهکارهای نهادینه کردن قانون مداری و تربیت معلم و راهکارهای نهادینه کردن دین باوری از دیگر محورهای این همایش عنوان شد.


تاریخ انتشار: 94/12/27

  • daneshjoo //

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی